java script...the begining

Weekendul asta mi s-a facut dor de curs.cs.pub.ro. Prin urmare m-am hotarat sa il accesez si nu mica mi-a fost mirarea ca a aparut tema 3 la IE.Personal nu am avut niciodata curiozitatea/ocazia sa vad cu ce se mananca JavaScript asa ca momentan habar nu am sa fac aceasta tema.Intrucat m-am apucat doar de vreo 2 ore sa citesc documentatie m-am gandit sa fac public world wide ce mi-a ramas mie in cap dupa prima lectura, iar putina istorie nu strica niciodata:D
JavaScript a fost conceput de carte Netscape, aceasta dorind să facă browserul lor să interacţioneze mai mult cu utilizatorul şi să facă paginile mai dinamice.Prima versiune, initial denumită LiveScript, a fost lansată odată cu browserul Netscape Navigator 2.0. Ea este cunoscută şi sub denumirea de JavaScript 1.0. La Navigator 3.0, a fost introdusă versiunea 1.1, care aduce suport pentru imagini, vectori, applet-uri Java şi plug-in-uri. La versiunea Navigator 4.0 (cunoscut şi cu numele de Netscape Communicator), a fost introdusă JavaScript 1.2. La Netscape 4.5 - JavaScript 1.3. Versiunea JavaScript 1.4 a fost concepută să ruleze exclusiv pe servere. La Netscape 6 a fost adaugată JavaScript 1.5
Proiectul destinat creeri browserului open-source denumit Mozilla, precum şi cele derivate de la acesta, cum ar fi Camino pentru Mac OS X, folosesc ECMAScript-262, editia 3, care corespunde versiunii 1.5 de JavaScript (Netscape 6 şi versiunile ulterioare se bazează pe Mozilla)
Cam atat cu povestile...trebuie sa ma apuc serios de treaba intrucat maine incepe o noua saptamana de munca iar timpul destinat temei3 e in trend cu criza globala, deci se pregateste si el de recesiune

0 comentarii: